وب سایت فروش پروژه ها

 

مژده                                      مژده

قابل توجه کلیه خوانندگان این وبلاگ:

سایت فروشگاه کاشی وسرامیک تقوی

ارشیا شاپ

 

معرفی وب سایت فروش لوازم بهداشتی ارشیا شاپ

خرید لوازم بهداشتی وشیرآلات وکاشی وسرامیک

فروشگاله ارشیا شاپ

خرید آنلاین /دریافت پستی

مي دانيد فبلت چيست؟

آيا شما مي دانيد كه فبلت چيست؟ به تازگي ديكشنري آكسفورد اين لغت را به رسميت شناخته است.

ادامه نوشته

ترفندهای اینترنت


چند ترفند در مورد اینترنت در ادامه مطلب......

ادامه نوشته

تبلت های برتر 2013 +تصاویر

گرانقیمت ترین، محبوبترین ، باریکترین و بزرگترین تنها برخی از صفاتی هستند که تبلتهای معرفی شده در سال گذشته را توصیف می کنند، بازار درحال رشد تبلتها امسال شاهد رونق بیشتری نسبت به گذشته بود، رونقی که تا سال 2016 به طور کامل بازار نوت بوکها را تسخیر می کند

بقیه در ادامه مطلب......

ادامه نوشته

معرفی ۵ تا از بهترین تبلت ها به نقل از سی نت

سایت Cnet در ۲۸ دسامبر ۵ تا از بهترین تبلت ها را معرفی کرد، تبلت هایی که هر کدام با ویژگی های منحصر به فرد خود در این لیست جای گرفته اند. البته ناگفته نماند که این رتبه بندی از طرف سایت سی نت صورت گرفته است و ملاک صد در صدی برای رتبه بندی وجود ندارد.

حال  در ادامه مطلب به معرفی اجمالی و دلیل حضور این ۵ تبلت در این لیست می پردازیم :

ادامه نوشته

تبلت را با کدام سیستم عامل بخریم ؟ ویندوز ، اندروید و یا ای او اس!

 علمولوژی: چند سال است که صنعت رایانه به سمت تبلت‌ها آمده است. رایانه‌های کوچکی که نه موس دارند و نه صفحه‌ی کلید ولی بسیاری از کارهای روزمره افراد را انجام می‌دهند. تبلت‌ها رایانه‌هایی هستند که یک طرف آن‌ها را صفحه‌ی نمایش بزرگ لمسی تشکیل می‌دهد. مهم‌ترین ویژگی یک تبلت، سیستم‌عامل آن است. سیستم‌عامل همان چیزی است که با آن کار می‌کنید. سیستم‌عامل مشخص می‌کند که یک تبلت چه کارایی‌هایی خواهد داشت و چه نرم‌افزارهایی بر روی آن نصب خواهد شد. امروزه iOS، Android و Windows سه سیستم‌عاملی هستند که در بهترین و معروف‌ترین تبلت‌های جهان استفاده می‌شوند. هر کدام از آن‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند که در این مقاله می‌خواهیم آن‌ها را بررسی کنیم تا موقع خرید با دید باز تری بتوانید انتخاب کنید.

بقیه در ادامه مطلب

ادامه نوشته

تبلت بهتر است یا لپ تاپ؟


امروزه با پیشرفت تکنولوژی و گسترش فناوری نیاز به ابزارهای مفید و قابل حمل برای انجام امور مختلف بیش از پیش احساس می‌شود، ابزاری که در مقابل نمونه‌های پیشین خود برتری‌های بیش‌تری داشته باشد و حرف اول را بین آن‌ها بزند! نمونه‌ی این ابزارها، رایانه‌های لوحی (تبلت‌ها) هستند که از ابتدای ورود به بازار با استقبال چشم‌گیری از سوی کاربران مواجه شدند و هر لحظه هم به محبوبیت آن‌ها بین کاربران افزوده می‌شود، کمی قبل‌تر از ورود تبلت‌ها به بازار، لپ تاپ‌ها حرف اول را می‌زدند و همه‌ی ما شاید در محل کار یا اتاق مان یکی از آن‌ها را داشته باشیم و بیش‌تر کارهایمان را با آن انجام دهیم. اما سۆال اینجاست آیا می‌توان گفت که دیگر دوره‌ی کار کردن با لپ تاپ‌ها گذشته است و باید به تبلت ها پرداخت و آن‌ها را برای انجام کارهایمان برگزینیم؟

در این مقاله تلاش کرده‌ایم تا معایب و برتری‌های هر دو محصول را برسی کنیم و در پایان به شما در انتخاب بین آن دو کمک کرده باشیم. اگر بین خرید این دو محصول تردید دارید با ما تا انتها همراه باشید.

ادامه نوشته

تبلت چیست؟

مدتی است که نام تبلت‌ها زیاد به گوش می‌رسد. محصولاتی که با سر و صدای بسیار به تازگی وارد بازار شده‌اند و قیمت آن‌ها نیز اغلب با یک رایانه ارزان برابری می‌کند. اما اینکه تبلت‌ها واقعاً چه دستگاهی هستند و چه کاری می‌توانند انجام دهند موضوعی است که برای دانستن آن باید به خواندن ادامه دهید. نام دیگر تبلت‌ها ، لوح‌های اینترنتی است. با همین عنوان مشخص می‌شود که یکی از مهم‌ترین کاربردهای تبلت‌ها کار با اینترنت است. اما این محصولات هیچ وسیله جانبی به همراه ندارند. در کنار آن‌ها کیبورد یا ماوس نخواهید دید و همه دنیای یک رایانه در همان لوح کوچک خلاصه می‌شود.

ادامه نوشته

آموزش پنل مدیریت بلاگفا

پس از تكميل ثبت نام در بلاگفا و ورود به كنترل پنل وبلاگ خود(پس از ورود به صفحه ي اول بلاگفا و وارد كردن نام كاربري و رمز عبور) با ميز كار خود مواجه خواهيد شد كه به شما امكان مديرت بخشهاي مختلف وبلاگتان را خواهد داد . در سمت راست ستوني وجود كه پس از كليك هر كدام از گزينه هاي موجود در اين قسمت توانايي مدیریت يكي از بخشهاي وبلاگ خود مانند مطالب ، لينكها ، قالب ، تنظيمات عمومي و ...

ادامه نوشته